ÁSZF

Ügyfélszolgálat működése

A Webáruház 0-24h-ig (non-stop) nyitva áll az internetes vevők előtt, a rendeléseket automatikusan fogadja a nap 24 órájában!
Rendelést rögzíti a rendszer, és arról automatikus visszaigazoló e-mailt küld. A rendelés kézi feldolgozását követően arról e-mail-ben is megy egy visszaigazolás.

A rendelések feldolgozása, az ügyfélszolgálat nyitva tartási ideje alatt történik, hétköznap 10-18 óráig.
Ez időben a következő telefonszámokon érdeklődhet a rendelésről: +3670/5458000

Általános tudnivalók, feltételek

Webáruházunkban a vásárláshoz regisztráció szükséges.
Regisztrált felhasználóink személyes menüjükben folyamatosan figyelemmel kísérhetik megrendelésük állapotát.

A felhasználó bármikor kérheti regisztrációjának törlését belépést követően a REGISZTÁCIÓS ADATAIM menüpontban.

Keresés

Keresni tud kategóriák, kiadók szerint, illetve szerző, cím, a címben szereplő szavak, szótöredékek, kiadó, kategória, illetve a termékleírás alapján.

Rendelés

Az adott áru megrendelésének időpontja az az időpont, amikor megrendelését online áruházunkon keresztül hozzánk eljuttatja.
Megrendelése akkor lép életbe, ha azt e-mail-ben visszaigazoljuk.
Ez a megrendelés beérkezését követő perceken belül megtörténik.

Kérjük, mindenki csak olyan létező e-mail címet adjon meg, amit rendszeresen látogat, mert a megrendelésekkel kapcsolatos értesítéseket, tájékoztatásokat vagy esetleg kérdéseinket e-mail-ben továbbítjuk.

Néhány ingyenes levelező szerverről (pl.: indamail, freemail, mailbox, citromail stb.) érkezett megrendelések feladóinak kérésünkre meg kell erősíteniük rendelésüket, igazolva ezzel, hogy megérkeznek leveleink.

Amennyiben egy ilyen kérésünkre nem érkezik válasz, a rendelést nem teljesítjük.. 

A vételár minden esetben a termékek mellett feltüntetett  ár. A megrendelés végösszege tartalmazza a kiszállítás költségét is.
A megrendelésekhez a jogszabályokban előírt tartalmú tételes számlát állítunk ki, melyet környezetvédelmi és költségcsökkentési okokból távszámla rendszeren továbbítunk a megadott e-mail címre, ám a megrendelők a rendelés összeállításakor kérhetik papír alapú számla küldését.

Fizetési feltételek és kiszállítás

Fizetés bankkártyával titkosított Barion banki felületen, előre utalással bankszámlára, illetve az áru átvételekor készpénzben történik.

Előre utalással történő számlakiegyenlítés választása esetén a megrendelés elküldése után mindenképpen várja meg az utalással kapcsolatos tájékoztató e-mail-ünket. A díjbekérő számlát csak akkor küldjük el, ha az összes megrendelt könyvet szállítani tudjuk.
A Notabene 94 Bt. felelősséget vállal a megrendelt könyveknek az átutalás beérkezése utáni azonnali kiszállításáért.

25000,- Ft feletti megrendelés esetén csak előre utalással lehetséges a számlafizetés.

A szállítási módokról és fizetési lehetőségekről a Fizetés és szállítás menüpontban adunk tájékoztatást.

A vásárlástól való elállás

A megrendelő a könyvek átvételét követő tizennégy naptári napon belül indoklás nélkül elállhat megrendelésétől. Az elállási szándékáról szóban vagy írásban tájékoztatnia kell vállalkozásunkat a Kapcsolat menüpontban megadott elérhetőségeink valamelyikén. Ebben az esetben a rendelt könyveket 14 naptári napon belül sértetlen, eredeti állapotában, a kapott számlával együtt kell visszaküldenie, melynek költsége a megrendelőt terheli. Portós, vagy utánvéttel visszaküldött küldeményeket nem veszünk át. A sértetlen küldemények visszaérkezése után a Notabene 94 Bt. 14 naptári napon belül visszautalja a termék árát és a fuvarköltséget.

Panaszkezelés

 Az Országgyűlés a 2015. évi CXXXVII. törvénnyel módosította a hatályban lévő fogyasztóvédelmi törvényt. Törvényi kötelezettségünknek eleget téve az Általános Szerződési Feltételekben adunk tájékoztatást a panaszkezelés módjáról, helyéről, a panasz benyújtásának menetéről. 

A Notabene 94 Bt, mint a Gazdakönyv webáruház üzemeltetője mindent megtesz megrendelői minél tökéletesebb kiszolgálására, biztosítjuk panasz benyújtását szolgáltatásunkkal összefüggésben.

A panaszkezelésben eljáró személy Várvölgyi József ügyvezető.

A panasz elbíráslásának helye a Notabene 94 Bt. székhelye

A panasz előadható szóban, vagy írásban.

A panasz kivizsgálását a panaszkezeléssel megbízott képviselő a beérkezést követően azonnal megkezdi. Telefonos megkeresés esetén egyeztet a panasz benyújtójával, írásban történő benyújtás esetén pedig a megadott elérhetőségeken felveszi a kapcsolatot a megrendelővel és javaslatot tesz a vitás kérdés rendezésére.

Amennyiben a megrendelő a felajánlott megoldást nem fogadja el, lehetősége van békélető testülethez fordulni. A békéltető testülethez be kell nyújtania a szolgáltatátással kapcsolatban felmerült panaszát, leírni a társaságunk által felajánlott megoldási javaslatot. A Békéltető Testületek listája innen tölthető le: Békéltető Testületek listája

A békéltető testület a beérkezett panaszt megvizsgálja, esetlegesen kiegészítést kérhet a panaszostól, állásfoglalást kér a szolgáltatótól, majd dönt a két fél személyes meghallgatásáról. A meghallgatáson mindkét fél kifejtheti álláspontját, javaslatot tehet a megoldásra. A Békéltető testületi eljárás részletes leírása itt található: Békéltető testületi eljárás menete 

Társaságunk nyilatkozik, hogy minden ilyen ügyben aláveti magát a Békéltető Testület döntésének.

 

 

 

Letöltés (PDF)